31 marca 2012

Gdzie jest numer ramy w rowerze Merida

Ponieważ dużo osób próbuje wejść na bloga wyszukując to właśnie hasło (gdzie jest numer ramy w rowerze Merida) opowiem zatem:

  • W rowerze marki Merida (a przynajmniej w modelach, które widziałam) numer ramy znajduje się pod rurą podsiodłową. Innymi słowy, bo sama nie wiem czy dobrze to określiłam w poprzednim zdaniu: odwracamy rower "kołami do góry" i na złączeniu rur ramy, między pedałami powinien być wybity numer. Interesuje nas cały numer - poszczególne rowery mają unikatowe, ale zbliżone do siebie numery.

Mam nadzieję, że było lub będzie to pomocne.

4 komentarze:

  1. Heh :) Podoba mi się odpowiadanie na pytania internautów z googla. chyba skopiuję patent, bo też mam kilka perełek, np "smutne obrazki na fejsbuka" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach widać trafiło jeszcze na emo młodzież. teraz powinno być coś w stylu "jak zostać hipsterem w pięć minut" ;)u mnie na odpowiedź czeka "jak widzę moją rodzine a jak oni mnie widzą".

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. mam nadzieję że nie masz nic przeciwko znajdowaniu się twojego bloga w mojej linkowni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nikt z bloggerów nie ma nic przeciwko, że ktoś go linkuje :)

      Usuń